Cherry


Precis kommit hem från en promenad som skrämde livet ur mig. Kan ju börja med att säga att i natt drömde ja om att en gubbe o en tjej sade till mig skulle testa Musse för älga jakt. O dom tog fram en älg o Musse bet den över ryggraden så den dog, vaknade svettig o jätte ledsen, hatar sådant o allt som har med jakt o göra. Sjuk drömm i af- O nu till det hela, vi var ute o gick i skogen nyss och helt plötsligt försvinner Musse o vi skriker o skriker på han, hör han på håll när han ylar o piper som bara den. Helt plösligt kommer han tillbaka med ett rådjur som han tror är nya kompisen, hoppar o stuttsar o försöker leka. Men när han ser oss så kommer han tillbaka som tur är o rådjuret kan försvinna i skogen igen. O SÅ sjukt att ja drömde typ detta i natt så händer det på promenaden fy fyfyf..
Ja ja nog om detta jag är fortfarande i chock tillstånd..
O ni som gillar COLA testa inte dessa på bilden hahaha fu fan så äckliga, helst den CHERRY kändes som ja drack godis. LÅT COLA får vara COLA =D
PössPöss

Kommentarer
Postat av: elin

SV. tack desamma:D

2010-03-16 @ 14:16:11
URL: http://ashopaholicslife.blogg.se/
Postat av: ztizze

Här måste jag försvara dessa underbara drycker...både Cherry & Vanilla är bland det godaste läskeblask jag vet... Dr Pepper är bäst men dessa två kniper andra & tredje plats.... Jag vet...jag är konstig :)

2010-03-16 @ 18:45:19
URL: http://ztizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0