Jävla idioter


Dagen börjar bra när man får sofis mode o frallor serverat =)
I dag när ja vaknade så kollade man ut o solen skiner som bara den 17 grader varmt ute JIPPI. Ska nog gå ner o sätta mig på mammas altan o sola lite. Hade jätte trevligt ute igår en öl o titta på fotboll.
 Dock igår på dagen blev jag sååå arg gick med en grupp på face "vi som hatar killarna som eldade upp kaninen" eller fasen den nu hette, men sen efter en dag så kom ett mail tänk dig för innan du går med en grupp?? Då hade dom bytt namn till killar som grillar-nytt sätt tillaga kanin. Förstår inte alls varför man kan hålla på o skämta om detta som hänt. Vilka jäkla idioter alltså, råkade slå på rapport där man fick se videos killarna gjort när dom dödar kaniner. Sitter med gråten i halsen när ja bara tänker på att. FY FAN ALLTSÅ!! Pallar inte prata/skriva mera om att för mår bara dåligt då, det värsta jag vet är djurplågeri!! IDIOTER!!
PössPöss

Kommentarer
Postat av: Sooz Photography

Den historien med kaninerna får ju ögonen att tåras.. råkade se för mycket av den videon, jag brukar alltid försöka undvika sånt. Vetskapen om händelsen räcker, jag vill inte se det med egna ögon :| Men jag stängde av så fort jag kunde. Sjukt att dom skämtar om händelsen, så oerhört lågt.

2010-04-16 @ 19:21:12
URL: http://chiliad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0