Kärlek till mamma


I dag skulle jag vilja spride lite kärlek till alla mammor, men mest till min =)
Älskar min mamma överallt annat här i världen..Så har gjort en liten tatto för
henne på min höft. O gissa om hon blev rörd när ja gjorde den, massa kramar
o tårar i ögonen..Min mamma är en ängel utan vingar.Finns ingen som hon som ger
så mycket kärlek till alla. Hjälper alla ständigt o får en alltid på bra humör.
Hon säger aldrig något dumt om någon o tycker alla är lika värda.
Vet nog ingen som är sig sj som bara hon kan, hon bryr sig inte om vad någon tycker,
eller vad man har på sig så länge man trivs sj. O hennes kärlek för djur är så stor om de
så endast handlar om en gråsugga =)..Alltså gud vad ja älskar min mamma, hon är
helt enkelt bästa. Utan dig vore jag inget..Alltid du som bär mig upp hur jag än mår.
O ja jag är en mamma gris =)
ÄLSKAR DIG MAMMA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0