Ledsen i ögat


WTF det snöar i dag, vart är min SOL!?!
Hade en underbar dag i går var ute på lång promenix på morgonen i solen, hittade röda bär i skogen. Sån kontrast mot all snö o tråkiga träd utan löv. Men när vi stod på en liten bro tittade ner på bäcken så sade P att titta inte på denna sidan. O så ska man ju fasen inte säga för då måste ja titta. O där på isen på bäcken låg en död katt, någon jäkla idiot som slängt den där. Usch blev så ledsen alltså, varför slänga en död katt  på isen, inte lätt hitta den där i fall någon letar efter sin katt. Är ju säkert någons lilla ögonsten som ligger där-fy fan säger ja bara. Gör ont i hela kroppen när ja ser något sådant FY FY FY FY!!! NEJ nog om detta blir ledsen i ögat.
Ska lägga mig o läsa lite bok nu innan det är dags att ut o gå me hundarna, mina små hjärtan!!
PössPöss

Kommentarer
Postat av: Leonard

Så, nu har jag skrivit mitt sista inlägg, kommer nog inte blogga på ett bra tag nu i alla fall! Hoppas du har det bra, får en bra helg och tack för en bra blogg! :)



Leonard

2010-03-12 @ 17:04:34
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0