Vattna hundarna


Behöver jag ens berätta vart jag är, hih precis sitter hos mamma. Precis tagit en kopp kaffe o ska ut o sola igen. Vattna djunglen me tänkte ja fasen vad blommor det är nu o allt torkar på en gång. Saknar min sambo nu om dagarna när han jobbar är så mycket trevligare vara två-fast ja blir trött på han när han går hemma =D..Hade han inte jobbat nu så hade vi varit ute på sjön o tro mig det skulle behövas för fasen 25 grader i skuggan huhuhuhu!!
NE nu blir dt ut i trädgården o vattna hundarna, eller hur var det nu =)
PössPöss

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Jag överväger att sätta på vattenspridaren till mina små vovvar... det svalkar alltid omgivningen lite!

2010-06-29 @ 12:35:50
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0