Till min bror Kalle


Erkänn du saknar Sverige =) Mor o far har nu  haft på vatten spridaren så varmt är det ;). O så fort vi öppnade en flaska rött som pappa fick i dag så-skicka en bild till Kalle =) klart som korvspa vinet heter Monica som min underbara mamma!!
I dag har vi grillat o varit i solen hela dagen så min sambo ser ut som en gris-kulting , rosa men söt =).
Nu ska ja fixa mig sen ner till mamma dricka lite vin på altanen prata skit medans pappa kollar din sida HELA TIDEN älskade bror =) LOVE YOU o hälsa Riley!!
PössPöss

Kommentarer
Postat av: Kapten Kalle

Hehehe, inte då... Vi såg precis 3 stycken Delfiner och har precis ätit kokta musslor i grädd-vin sås. Mycket gott, för att vara en som inte gillar skaldjur igentligen.

Nu ligger vi i Frankrikes Västra speds och väntar att kunna ta vindar ut mot Spanien! Ha det bra syrran och var försiktig med solen

2010-06-05 @ 22:13:56
URL: http://www.sailingfreedom.com
Postat av: Henrik Olsson

Min sambo var på agilitytävling igår och såg ut som en kokt kräfta när hon kom hem.



Solen tog tydligen väldigt bra på henne också :P



Ha en underbar nationaldag!

2010-06-06 @ 09:23:28
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0