Sommartider HEJ HEJ


Vilken härlig kväll vi haft hos mamsen, grillat o haft de najs. Suttit i solen hela kvällen o tagit lite öl- då e de sommar =)
Min lillebror var där o hälsade på med så skoj, inte ofta man ser han tyvärr. Han lekte me Milo o kastade boll till helt plötsligt han skjuter bollen på Milo som börjar nysa flera ggr, då vågade min bror inte skjuta mera i fall han skulle göra illa Milo-så söt han e =)
Ne nu ska ja se en film i sängen sen försöka sova, det e ju så jäkla ljust ute än!
Sommarbilden är på mig från en plåtning long time ago, passar såhär i sommar tider HEJ HEJ!!
PössPöss

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Det var en härlig bild - den hade jag missat!

2010-06-19 @ 20:36:28
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0