17 år igen


God Morgon!
God natt filmen igår fick bli dansa med vargar tycker den e såå bra-var ett tag sen man såg den! Haha var så kul i går när ja skulle åka bussen hem från stan. Kliver in o lägger pengarna o säger vart ja ska. Så tittar han på mig o ja tar av mig ena hörluren (lyssnar alltid musik på bussar).
Så ser ja han skriver in att ja ska åka på halv och han säger-Inte undra på du som är så ung o vacker =).. Blev så paff så hann inte säga något mer än tack men du gjorde min dag buss gubben =). Men ja är ju snart 29, men igår var ja tydligen 17 år igen =D
PössPöss

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Jag får väl instämma med busschaffisen ;)



En gång på ICA fick jag visa leg när jag skulle köpa 3,5:or... och då var jag 30. Visste inte hur jag skulle tackla det :P



Något badväder blev det inte idag. Det började regna efter klockan 06.00, och har inte slutat än... :S



Ha en härlig dag i alla fall! :)

2010-06-09 @ 12:01:00
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Igår mös jag bara med min familj =D Vad ha du för dig?

2010-06-09 @ 12:15:57
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0