Wieee

Nu var man hemma igen o gissa om man luktar ny grillad wurre =)..Fy tysan, men gusse vad mys vi haft de, hundarna sprungit som tokar i skogen o Musse rymmer som vanligt. Gjorde oss en eld o började grilla kooov (korv) =)..Precis när vi kom fram så sade min bror vi skulle haft med oss lite vin, men grattis i en påse att din syster tänker på allt =) Så vin de drack vi, kan nog "kanske" inte rekomendera att ta med sig 14 % vin ut i skogen om man ska lyckas till sig igenom skogen sen =) som tur e så hade ja bara en flaska med mig bara för "sakens skull" thiii. Annars hade det nog verkligen blivit ett äventyr o skulle säkert varit tvungen övernatta under en gran..Små snöade hela tiden vi var där men bara mys, hade med oss fällar som vi satt på och käkade nötter (grankottar) =) nej riktigt så illa var de inte..Hade på mig så mycket kläder så kunde knappt röra mig, kände mig som en jätte baby skulle ja bara flytta mig en lite bit för alla skulle få plats så rullade ja, så mycket kläder hade jag på mig =) Ja fryser så lätt o ska man lura ut mig i skogen så är det bäst man klär sig varm för ja lyckas alltid trampa ner i vatten eller dylikt..Så nu ska ja ta mig en dusch försöka få bort denna rök lukt o kanske nyktra till lite =)   PÖss PÖss

Kommentarer
Postat av: Walentin

Hehe.. lät lite mysigt faktiskt :P

nja.. körde lite lätt.. har varit förkyld för nån dag sen.. måste säga att du ser väldigt bra ut :) synd att du bor så fel ;P

Kraaam

2009-12-15 @ 21:38:16
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0