Spegel spegel på väggen där!


Usch i dag har jag en sådan dag vem, vad , när ,var, hur? Tittar i speglen o undra vart jag är på väg vad h'nder igentligen med allt mitt liv tex..Är ja nöjd me allt..Känns som ett skal i dag hela kroppen o inuti så bara skiker ja men orkar inte...Ja vill så jäkla mycket jämnt men tar fasen aldrig tag i att, skulle vilja öppna eget vågar ja neee, bara går o pratar om att o ser andra göra att i stället...
KÄnner mig som en fågel i bur som bara vill ut..Men efter ett tag så slutar fåglen att kämpa o inser att det är i buren han ska leva..Ja så känns de i dag..O ja e fan ingen bitter människa annars ,väldigt glad av mig..Men nu fick de bli ett sådant blogg inlägg, någon gång ska de väl vara så me..Vill inte bli någon bitter-f...a som sitter hemma o klagar på allt..Ja  får nog ta tag i mina vingar o fundera på vart jag vill o vill göra...

PössPöss

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

sv: tack så mkt gullunge! <3

2009-12-09 @ 16:35:22
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attitude

sv: tack så mkt gullunge! <3

2009-12-09 @ 16:35:23
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0