God Morgon


Vad man har sovit gott kanske beror på att man sov sj =P..karl min snarkade så mycket, så slängde ut han på soffan, efter de sov ja som en giiiiss =)..
Har ni som ja alltid en favo tröja som mys tröja..Har min som ja oftast har på kvällen efter duschen , du vet när man e färdig me allt o redo för mys.Älskar min mys tröja..E väl ungefär som när man var liten hade mys filt eller gosedjur..
Glömt att ja skulle sova i den i af noooo waaaay, känner mig fängslad o allt blir knöligt så fort man har på sig plagg i sängen..
Nu har man tagit sin dos av kaffe i af o smörgås, hundarna har ätit frukost me så nu e vi redo för ut o promenera. I dag får de bli gå längs me vattnet loove it..

PössPöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0