Bada

Jaha min tele fick visst för sig att bada i skur hinken =). Är andra gången har känner för en simtur. Fast förra gången var de fasen Musses fel, hoppade på stenar i vattnet o Musse följde efter o vips så skulle vi hoppa till samma sten o han knuffa i mig ,med tele i handen o näckrosor i den andra..Guud vad mamma skrattade när hon såg mig komma upp me trasiga blommor i handen o dy blöt..Kunde fasen brytit ryggen men började skratta som aldrig förr..Så de var första gången, denna gången så satt ja o städade på toa me mobil i byssorna o plupp så låg den i hinken hahah . O nu funkar den inte, o ja e sjukt beroende av min tele..Tar alltid kort med den så ja e inte så nöjd just nu..Plus man måste åkte långt för lämna in skiten ..Denna dagen e bara för härlig :( Pöss Pöss


Kommentarer
Postat av: simone

Bättre än ölglaset.. eller nej, toaletten ^^

2009-12-28 @ 01:37:34
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0