Vägra gå hem-spela död


Haft en underbar e.m med mamsen i skogen-eller hennes favorit ställe är det vid Emån. Det fridfullaste ställe jag vet-älskar vara där och snart hoppas ja på kunna ta första doppet. Det bästa Milo vet med är att komma dit, den sista biten bara springer han dit ställer sig vid vattnet o väntar på pinnen så han får bada. Är värre när man ska gå hem då går det långsamt - Som i dag så helt plösligt slänger han sig ner, ligger blixt stilla vägrar röra sig, men helt plötsligt hoppar han upp o skäller-nästan som han spelade död, gud vad vi skrattade -han lurade oss allt =D
Älskar den hunden såååå mycket-min Milo, mitt allt!!
PössPöss

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Ordervägran får man sin beskärda del av här hemma också :P Men visst är de söta när de försöker :P



Sv: Tack så mycket - bara det bästa är gott nog åt mina lurviga små vänner :)

2010-05-17 @ 19:14:04
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Becka

Djur är för roliga, haha!



Låter som ni haft en väldigt härlig dag!

2010-05-18 @ 22:22:12
URL: http://blogg.aftonbladet.se/beckasinnet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0