Världens bästa hund


Milo mitt allt var så himla söt i dag när ja tog av min halsduken fär varit så varmt i dag, så skulle han ta den o bära den hela vägen hem, världens bästa hund =D.
Varit så himla skönt väder i dag 10 grader varmt , nästan så man kunde skippa jackan. Annars har ja mest läst bok i dag och råkade visst somna ett timme, alltså jag o läsa värsta sömnmedlet är det för mig. . Ska snart ta en liten promenad med hundarna sen får det bli Svenska Hollywoodfruar på 3an vid 21!! 
PössPöss

Kommentarer
Postat av: Becka

Härligt med vårväder!

Har också tittat på Hollywood fruarna. Lika roligt varje gång! :p

Hoppas du också har haft en härlig dag!

2010-03-22 @ 22:00:39
URL: http://beckasinnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0