Rulla sig i leran


Jisses så trött jag är i kastrullen nu. Varit nere o fikat hos papsen någon timme o hundarna fick leka av sig på gården-borstade dom för jisses vad dom tappar päls nu. Sen hem o duscha odjuren, dom luktar så himla gott nu. Men så ringer pappa när dom börjar torka-Får vi låna hundarna ta en lång promenad i skogen? - JIPPI vad skoj nu när dom e rena, kommer säkert rulla sig som två grisar i leran =). Men men finns visst något som heter vatten och handduk (igen). =D 
Ska lägga mig ner en stund nu börja på en ny bok Luder av Helen Walsh, får återkomma om hur den är, men verkar OK!!
PössPöss

Kommentarer
Postat av: Becka

Hehe, så det blev ännu en dusch av hundarna eller?



Nu är älskling hemma igen och jag är glad, haha! :)

Vi myser i sängen med kaffe och vars en dator!

Vad gör du idag?



Kram!

2010-03-21 @ 11:03:08
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: simone

min lille fällan han med, något otroligt, fast borstar man 1-2 gånger om dagen så märks det iaf ingenting i sitt hem ;D

2010-03-22 @ 10:29:15
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0