Apple loops


Jisses vilken dag haft att göra hela tiden-stor städat, möblerat om,  bakat o lagat mat. I dag testade ja att baka banan kladdkaka ingen höjdare dock tyckte jag.
Bjöd in mina föräldrar på middag i dag, var ju o stor handlade så blev ja så sugen på fläskfile o potatisgratäng! Så i dag har vi haft "kalas" här hemma, alla var så nöjda o mamma var så tacksam hon slapp laga mat efter jobb o föreläsning. Älskar att laga mat till andra o jag är sådan som alltid lagar för mycket mat, så varför inte bjuda in familjen då =D. Ne nu ska ja lägga mig o läsa lite o äta dessa sura apple loops, ja e fasen beroende av dom nu, TYPISKT =) 
PössPöss

Kommentarer
Postat av: simone

men gud vad gott hörru, godissug på morgonen här ;D

2010-03-18 @ 08:31:06
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0