West Coast Riot


God Morgon!
Men här är det ingen god morgon för i dag SKULLE man ha åkt till gbg o varit på WCR. Skulle just nu suttit i en bil o varit så taggad, glad, upphetsad-ja allt. Men min sambo fick ju jobb så be om ledigt är inte det första man gör. Men gråter fan blod övet detta. Förra året, kan inte ens beskriva den lycka, glädje man kände när man klev in på området.
Aja nu ska ja inte klaga mera, inte riktigt min grej, är iaf så glad min sambo fått jobb. Nehe ut o gå med hundarna och hoppas på de kommer vara sol hela dagen lång.
PössPöss

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Jobbet är väl viktigare, men typiskt att det inte gick och genomföra resan till Göteborg :/

2010-06-17 @ 16:33:45
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Jo, jag förstår att det svider - men det kommer säkert att bli av en annan gång! :)

2010-06-17 @ 21:17:46
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0