Orka google i värmen


Herreguuud varit i skogen  gått me hundarna me långbyssor o långärmat fasen vad mygg, men gusse så svett man blev vilken värme det är nu. Sen fick ja för mig att jag skulle ta en annan väg hem i skogen haha skulle ja aldrig ha gjort hade behövt yxa o macheta (hur det nu stavas orka googla i värmen ) ;) för fasen så igenvuxet det var-tur Milo tog täten..Sitter nu nere hos mamma o ska tvätta lite så mycket fräschare hänga ut tvätten. Glömde ju såklart min laddare så ja kunde föra över bilder till min bärbara, så i dag fick det bli en bild från midsommar hur ja såg ut =D
PössPöss

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Det var en fin klänning :)



Här kom det in ett åskoväder igår och rensade upp rejält i luften. Idag skiner inte solen, men det är ganska skönt med lite svalka också!



Sv: Tack så mycket! Ha en bra dag!

2010-06-30 @ 13:08:48
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0