Läsa bloggar och små fisa


God Morgon!
Fan gör ja uppe så tidigt-vaknade vid kl 6 o pallade inte sova mera, men rätt skönt ha en morgon för sig sj dricka kaffe i lugn o ro, läsa bloggar och sitta o små fisa medans resten av flocken sover =D.
Pallade inte blogga mera igår jag och Musse somnade som två små grisar på soffan efter en hel dag i solen. Små frös lite o tur man har Musse gull för han lade sig på mig som en pläd o sen sov vi så en halvtimme =) Ska Musse mysa så ska han alltid ligga på en, knähund tro ja det kallas =)
Ne nu ska ja ta en kopp kaffe till sen försöka väcka sambo o hundarna-för hundarna ligger o sover dom me i sängen FORTFARANDE, de e ju fasen lördag o SOOOOOL :D !!
PössPöss

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Härligt att vakna till solen! :)



Sambon väckte mig klockan 04.45 i morse... tydligen skulle jag köra iväg henne till brukshundsklubben. Det var ett gäng som skulle iväg och tävla.



Det var lite svårt att lägga sig igen, så jag började arbeta här hemma på gården - under sträng övervakning av resterande del av flocken.

2010-06-05 @ 08:17:22
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0