Kejdan är stark


Så söta mina hundar är, Milo håller Musses koppel o jag håller i Milos, bildar våran egna lilla kedja =)
Har inte så bra dag i dag i o med banken ringt o det lät inte bra, men vi ger inte upp i första taget. Det känns iaf när man fick ett nej av dom- det huset vill vi så gärna ha, kändes som man kom hem när man klev innanför dörren.
Har precis varit ute o lekt o gått me hundarna, visade husse vad ja lärt Musse, att det faktiskt går att springa med han lös o att han springer vid sidan , dock måste det vara i skogen o ingen risk för andra djur ;)
.
Nu ska ja se lite filmer hade ja tänkt mig, till ljudet av tv-spel i bakgrunden puhhh!!
PössPöss
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Så fina :) Hade vi gjort likadant så hade vi haft en väldigt lång kedja av vandrare :P

2010-06-21 @ 22:24:05
URL: http://www.henrikolsson.eu.
Postat av: Daniel

Det kallar jag bra kedja! :))

2010-06-21 @ 22:29:02
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0