Inte utan min matte


God Morgon
Ja undra sa en flundra vart solen är?!?..Vill ut o lägga mig o sola, kunna bada och njuta av solstrålarna på min kropp..Men inte då det har regnat i natt o molnigt på himlen PUST!! Äsch en kopp kaffe till på detta sen får det bli promenad me hundarna, håller ju på träna Musse lite nu när ja är sj om dagarna, går faktiskt bra, eller bra o bra lite lättare när man är sj. Fast hade önskat man tränade han utan en hund till vid sidan, för är som en annan hund när han är sj. Fast i o för sig Milo gör inga väsen av sig, o går man i skogen så sköter han sig sj, medans han står o luktar så kan man fortsätta gå utan han ser oss för han kommer alltid tillbaka, inte utan min matte =D
PössPöss

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Lite kaffe och en promenad funkar alldeles utmärkt - och idag har vi (ta i trä) sol! Men om jag hänger ut tvätten - börjar det regna då? :P



Sv: Nä, en hundgård blir visst aldrig färdig, och vi har fler projekt inomhus åt hundarna, men allt blir aningen försenat pga ryggen. Kanske är det klart om drygt 1 vecka :P



Ha en underbar dag!

2010-06-22 @ 08:47:30
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0