Trosorna ut o in


Jaaaaaaaaaaaaaaaa vad glad jag är sambon ringde började samtalet  med att säga- jag fick inte jobbat, haha precis som ja skulle gå på den =)..Han fick jobbet på en gång o ska börja jobba i mon redan WIEEEEEEEEEEEEE..Vi är så glada nu så finner inga ord..Äntligen går det åt rätt håll. NU kan man börja fundera på att köpa hus=)
Kommer bli så härligt men mest av allt att man kan få ha hundarna ute hela tiden på en tomt, kan ni fatta en egen tomt till mina älsklingar.
Hittade detta gammla kort på Musse-samma dag som vi köpte han tog ja detta kort. Han var sååå söt när han var liten. O att vi döpte han till Musse, se bara på öronen =D
(Snacka om tankspridd, skulle kissa o såg jag satt trosorna ut o in hahahha-då har man verkligen mycket att tänka på =D )
PössPöss

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Vad roligt och höra - håller tummarna för er i jakten på hus :)



Och så fin Musse var då :)



Sv: Ja, nackdelen med att bli äldre är att man tål mindre :P

2010-06-07 @ 12:04:21
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Hoppas helgen varit bra? =D

2010-06-07 @ 14:33:01
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0