Tänderna känns som kalaspuffar


Puhh här går det inte fort kan ja lova när det gäller dricka öl eller något alls-känner mig som en zombie i kväll..O till råga på allt så ska man torka håret i denna värmen, dagens dilemma. Ingen fan av att blåsa håret alls tar ju fasen sån dyrbar tid ;)..Hundarna har sovit hela tiden sen vi kom hem, men snart dags för promenad me dom, ska bara försöka få liv i dom me..
Undra varför tänderna känns som kalaspuffar dagen efter o helst om man har druckit cola =D ?!?
PössPöss

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Jag känner mig också helt slut - denna värmen tar snart kol på mig!



Sv: Ja, det vore skoj om ni hade möjlighet - och det finns ju plats för vovvarna också!

2010-07-03 @ 20:25:07
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0