Hoffmaestro


Precis kommit hem nu har varit och hjälpt pappa klippt deras häck. Sen blev det åka o bada hundarna i stenbrottet för i dag ör det fasen 32 grader här. O folk betalar för åka till värmen jisses säger jag bara. Saknar min mamma som bara den nu har hon varit i väg en vecka o det blir väl en vecka till för henne där nere..
Konserten igår me Hoffmaestro var helt fucking UNDERBAR det bästa ja hört o sett.
Ne nu ska ja se en film o försöka vila lite, tar på krafterna att vara på festival ;)
PössPöss

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

I de flesta bloggarna idag ser man bilder på badande hundar och människor - samtidigt som jag är medveten om att vår pool inte kommer att vara klar förrän nästa år :/



Sv: Låter jättebra! Måste nog dock passa på att nämna att det förmodligen kommer att finnas par med killar, och ett par med några härliga damer i medelåldern.



Bara så att ni inte får en chock. Man vet ju inte hur alla reagerar på det. :)

2010-07-04 @ 16:06:11
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Roligt att du kände så! Men jag var också tvungen att nämna det - för att ni inte skulle få en chock när ni kommer hit :P

2010-07-04 @ 19:45:22
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0