Gömmer mig bakom buske Nr2


Musse är sån mamma-gris i dag.. Så fort ja jag inte syns bakom en buske börjar han lipa, funderar faktiskt på att sätta mig bakom buske NR2 o stanna där bara för att, så e jag försvunnen vet ni vart ni hittar mig :D. Bägge hundarna varit som iglar på mig, Milo går ju lös så han har varit som ett plåster på mig i dag. Har ja varit i landet så ställer han sig breve o ska gräva en grop bara för att matte ska se o säga till han att så gör man inte-HÄR ÄR JAG MATTE SE PÅ MIG!! Som tur är vet han att han inte får gå i trädgårdslandet men utanför där kan man göra bus ;).
I dag har pappa beställt pannkakor, men klart det de e ju inte han som får stå i värmen o steka som en tok. Aja vad göra man inte för sin pappa o sambon när dom jobbar hela dagarna o jag går hemma!!
PössPöss

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Min Debbie är på samma sätt! När vi har spårat har det ibland hänt att jag varit figurant, och när jag lämnar över kopplet och går så skriker hon något fruktansvärt. Det låter som om någon höll på att slå ihjäl vovven :S

2010-07-07 @ 18:23:34
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0