Varning


Haha vad roligt det är att vakna o få katrinplommon av mamma då =S..
Sambon skjutsade mamma till en läkaren i morse medans ja sov, o så skvallrade väl han o sade jag hade ont i magen..Ohh vad gör inte mamma ,då går o köper tant godis till mig, inte i hellevillet ja stoppar dom i min mun..Ni vet när man säger sluta behandla mig som ett barn, jag får nog säga sluta behandla mig som en tant =D..Så nu är det väl verkligen tant varning på mig hehehe!
Hur som haver så har ja inte ont längre, så ska snart ut o gå lite me hundarna..Sen städa för så fort jag är sjuk eller inte orka göra något så blir det helt plötsligt stökigt här hemma, hmmm undra sa en flundra varför ;)
PössPöss

Kommentarer
Postat av: Emmelist

haha plommon är bra ;)

2010-01-19 @ 12:35:04
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0