Sliten som en ko

Guud vad sliten jag är i dag men så himla trevligt de var. Satt hos mina föräldrar , hade 3rätters middag . Mamma hade gjort så fint där hemma o ljusen lyste på gården när vi kom. Satt o lysnna musik hela kvällen youtube såklart =) mor o far fick lysnna på sin gamla musik var så nöjda. Lekte en lek me o gissa om vi skrattade höll på kissa på mig av skratt.
Har varit ner på middag hosom i dag igen, orkade inte laga nått . L'gger ut bilder sen på leken o kvällen när ja orkar =)..Ska kolla en ny animerad film nu o gotta ner mig i sängen tror nog att john blund kommer besöka mig snart hihi
God fortsättning till er alla
PöössPöss

Kommentarer
Postat av: Alexander

Vad bra! ;D Jotack, jag hade det jätte bra jag också! :D

2010-01-01 @ 20:17:12
URL: http://rajjarn.blogg.se/
Postat av: SANNA

SV: Okej vad bra ! :) jodå det är hyffsat med mig, lite förkyld bara. Snöar det mycket hos er eller? :p



Kram.

2010-01-02 @ 00:14:23
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0