Kläder=minne


Goooo Morron sötisar
Som ni vet innan så har ja ju alldeles för mycket kläder, men är ju fasen så att visa kläder är minne o man vill ABSOLUT inte slänga. Som denna klänning jag har på bilden köpte den i sommras endast för midsommar..Firade me släkten uppe i mosters stuga såå härligt komma i från tv o allt där hemma. Men denna midsommar var välsigt speciell för min gubbe gick ner på knä o friade..Jisse om alla grät hihi t.om min far som ja endast sett gråta 3 ggr i hela mitt liv, han var den som grät mest =)
Fattade inget alls, men tyckte gubben betedde sig nervöst o efter maten när vi skule röka så tog han min hand o helt plötsligt stod han på knät med ringar i handen, gulligt va =D
PössPöss

Kommentarer
Postat av: simone

åh, en sådan klänning kan man absolut inte gör,a sig av med - en del av livet ju :)

2010-01-17 @ 13:02:49
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0