Blommor o Donken


Då var man hemma igen mötet drog ut på tiden så stackars sambo fick vänta en timme, hihih kan han ha ;)...Blev inga kläder i dag men fick i af shoppa lite..Blev 4 orchideer att ha i sovrummmet o 2 krukor. OKEJ bjöd gubben på donken me, så denna dagen har inte varit så nyttig, men vad fan måste väl få unna sig i bland, i bland ska ja säga godis monstret nr 1 =)..
Så nu ska ja fixa lite me blommorna sen slänga mig på sängen o titta på en film..Såg förresten Aliens in the attic igår vet ej om de beror på man var trött, men vi skratta så tårarna rann! =D
(Ha tålamod me orchideer dom blommor inte jämnt, ett tips är att inte vattna dom utan duscha när rötterna torkar ut, så jag gör i af)
PössPöss

Kommentarer
Postat av: Simone

åh, vackraste växten helt klart! Dock lyckas jag alltid ta död på mina även om jag följer råden :O

2010-01-20 @ 16:22:31
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: maja

Hello!

vad tycker du om sminkningen på min blogg? Kram

2010-01-20 @ 16:43:14
URL: http://majaavandr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0