Undra sa en flundra


God morgon
Ja undra sa en flundra vart solen är min pappa lovade??
Regnat typ hela natten och molnigt ute puhh-ja som hade tänkt sätta mig ut o försöka få lite färg. Ska snart ut o gå me hundarna i skogen i af-typiskt  blöta hundar är inget skoj!!
Sen i dag ska ja byta gardiner till vitt, nu får det bli ljusa garderiner nu när ÄNTLIGEN vår jäklen har kommit.
Milo fick en ny leksak av min mamma igår o självklart ska det sovas med den-bäst att hålla hårt i den så inte Musse får tag på den, får då blir det inte mycket kvar av den =D
PössPöss

Kommentarer
Postat av: Becka

Vad hittar du på ikväll?

Hoppas du har en mysig kväll i alla fall!



Jag har bytt blogg! Spana gärna in! :)

2010-05-01 @ 01:09:32
URL: http://blogg.aftonbladet.se/beckasinnet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0