Katt med skägg


God Morgon!!
Puhh vaknade alldeles för "tidigt" i dag ,dock lade jag mig redan halv 10 EN FREDAG, vet i katten sist ja gjorde det..Var i går kväll o tapetserade hos min lillebror sen när ja kom hem blev det lite ostbricka mumma så gott, dock vatten till det =) spar mig till i dag när de får bli lite vin.
Ska snart iväg igen och fortsätta hjälpa bror min, e så skoj vara där för han har mina 2 gamla katter Månsan o Mowow. Månsan är det på bilden världens keligaste, så söt hon är me pip-skägg, plus ser ut som inte knäppt skjortan =D.
Han tog över dom när ja skaffade min hund Milo, för han var så på dom hela tiden o i samma veva ville min bror ha katt, så fick han mina-hade inte kunnat ge bort dom till vem som-plus nu får man träffa dom och man vet dom har det bra hos min bror o slipper ha en hund efter sig =P..
Så nu ska ja fixa mig i ordning ta ut mina getter på promenad, sen blir det leka tapetserare =)
PössPöss

Kommentarer
Postat av: Sooz Photography

Aw så söt! En av mina katter är vit runt nosen med svart haka, har alltid tyckt det ser så gulligt ut ^

Hoppas du har en bra dag! :)

2010-04-17 @ 14:24:39
URL: http://chiliad.blogg.se/
Postat av: En Romantisk Saga

Naawe vilken sötnos :)

2010-04-17 @ 21:24:40
URL: http://enromantisksaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0