Snabel-drake!!

Puhh nu är man inne på att flytta igen för denna staden suger kotte =)
Fast i o för sig flyttar ju till mindre samhälle så att säga. Blir närmare
mamma o min familj, o de e de bästa. Plus man får hjälp med B1 o B2.
Känner fasen hur de kryper i kroppen o bo här jag är ingen småstads tjej
märker ja men ändå gjorde jag detta valet plus flytta dit , lite
dubbel-moral kanske. Men man får väl bli vuxen någon gång NEEEEEEE
VÄGRA BLIVA STOR =) eller hur Pippi nu sa.
Min drömm har alltid varit Sthlm men inte fan så tar man tag i att eller gjort
hade chansen en gång men tackade nej bhaaaaaaaaaaaaaaa
Har ju släkten där uppe o mamma är därifån. O se på henne hon tog klivet
o flyttade hit, o inte fan har hon blivit knäpp för de, eller kanske lite hihihi!
E kanske så att ja e väldigt raslös av mig me, alltid ska de hända något
för inte tala om flytta puhh de har man gjort några ggr. Blir liksom aldrig¨nöjd"!
Bor i väldigt fin lägenhet nu o inrett den fint men inte fan är ja nöjd alltså.
Undra sa en flundra om ja kommer bli de i ett litet samhälle, känner redan
hur ja sliter mig i håret. Saknar som fan o bo i K........... o alla som man känner
där. Allt var bättre förr eller ? =)
Men nu ska ja inte klaga för mycket e en väldigt glad person bara lite irriterad
över vissa val man gjort me flytt.
Ska försöka sluta vara flytt fågel för ett tag i af 1 år kanske =P
Ska suga på denna karamell några dagar om de blir flytt till eller inte
Nu ska ja ta fram snabel-draken o städa lite, dammsugaren för dom som inte fattar =)

PÖss Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0