Lördag=Shoppa!!


Som ni kanske ser nedanför så hade ja en shopping dag igår (lördag)
Jisses vad ja handlade mycket men de mesta ja hittade var på Rea.
O ja jag hittar alltid kläder på rea vart jag än är, lite tur kanske=)
Man beöver faktiskt inte hitta märkes kläder o det dyraste hela tiden.
JAG personligen tycker väldans mycket om butiken New Yorker, hittar
alltid nått när jag är där inne om de så är smycken eller bara en trosa.
Allt e bara såååååå billigt me, man får hur mycket som helst för en liten
peng enligt mig då..
Märker nu när ja la upp bilderna att ja handlade visst väldigt mycket grått,
men men bara kombinera me något härligt me färg..
Fat mörkt funkar ju alltid o till det mesta.
Finns inget bättre än att shoppa, guuuuuuuuuuud vad ja blir glad o varm
i hela kroppen..
Äslkar hänga upp det nya i garderoben o man nu får plats vill säga.
Men varför slänga hela tiden (fast skulle behöva) när mode går i cirklar
hela tiden, de du hanlade för några år sen blir ju fan mordernt igen anser ja.
Nu e de dags för päls väst igen o de e ju grymt snyggt, o vad hade inte ja bland alla
jackor om inte en väst från HM ja köpt innan,..Så nu har man slängt fram den, LÖÖÖÖVE IT..
Ne nu ska ja mysa ner mig i sängen titta en film med mina kära hundar, dom har ju varit i väg ett dygn hos mina föräldrar, myyyyyyyyys på hög nivå!!

Pöss  Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0