Kunden har inte alltid rätt!!

I af när de gäller frisörer. Hade sparat väldans långt hår, o ja jag e blond.
Så tog man mod till sig o skulle klippa sig, o då menar ja TOPPA håret endast.
Sade de till henne minsta tio ggr för att dumma ja trodde att kanske någon gång
i historien dom skulle lyssna =)..Men nej nej o åter nej..Började me färga uttväxt plus
bruna slingor o sen började mardrömmen..Kände redan när ja satt mig att detta kommer
ja säkert att ångra..
Hon började klippa o klippa o ja vad tror ni KLIPPA MERA..Sade uner hela denna tiden att klipp
LITE men det verkar inte gå in i deras öron..O hennes jäkla kommentar då, ja klipper alltid igenom
2 ggr..Ja kände fan gråten i halsen , kalla mig löjlig men är nog många tjejer som känner så..
Så nu har ja frisyr som en 5-åring o känner mig som en tant för hon lyckas fan göra de grått.
Plus man känner sig om en tönt..Så nu blir de väl myssa i ett 1 år kanske.
Ne hujeda mig säger ja bara aldrig mera detta..Får gå o färga de blont igen, o sen sätta
i löshår, får la funka ett tag..
Känner inte igen mig alls i detta håret.. O allas jäkla kommentarer så fint de är nu ser du vuxen ut
, o inte som 14.
Men gusse håll piiiiiiiiiiip, nu e de så ja gillar blont hår o vad fasen gör de att man ser yngre ut=)
VÅGA VARA BLOND TJEJER!!!
Nej nu ska ja tappa mig en kaffe o sätte på mig myssan o svära för mig sj..

PössPöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0