Igelkott


Är så här ja känner mig i håret just nu ungefär =) verken blond eller
brunett..Jäkla slingor, men håll i hatten för i mon så går jag till frissan igen
o får de ordnat blond blond blond blond.. Så av me hatten o myssan vågar man
kanske visa sig igen =P, kanske inte riktigt är så illa som man säger, men känslan är
där o ja trivs inte alls känner knappt igen mig. Men som ja sagt innan så e de mest
längden man saknar =( puhhhhhhhh...
INTE LÄTT VARA KOTLETT =)
Så i natt kommer ja sova gottit när man vet man ska dit i mon..Kommer hoppa
dit på mina små rosa moln..Hahha men kommer säkert hem me hängläpp
o inte är nöjd då heller!! Nej fi faen säger ja bara....Tänk positivt ,tänk positivt ,andas, andas o ränka till 10!
Nu ska ja krypa ner me vovvarna o titta på en zombie film I love it..

Pöss Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0