Tidig julklapp

NU e vi hemma igen ätit pizza o allmänt trötta. Kommer vara så trött i armarna i morgon gått runt o slipat hela dagen o han fick spackla..Men innan vi åkte i väg så sade gubben till hundarna nu ska vi köpa juklapp till mamma =) SÅ NU ÄR DOM HEMMA MINA NYA DC, ingen e så jäkla glad som ja i dag..O efter vi hade jobbat så åkte vi till affären för ännu en julkapp o då blidde de platt-tång =)..Tror inte "vi" kommer slå in dessa utan blir tidig juklapp, för de tycker jag i af;)..Underbara snälla gubben min..Sade ju att ja skulle ha dom skorna, för titta jag på nått jag ska ha SÅ SKA JA HA DET =)My precious.....PössPöss

Kommentarer
Postat av: Emmelist

hahaha ja det är en väldigt positiv sak :D

2009-12-17 @ 19:33:25
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0