SKVALLERBYTTA!!


Då var man hemma igen efter fikat o som alltid kommer man hem me skvallerbyttan..
Mamma säger alltid oh ja har nya skvallerbytta till dig, o ja blir alltid lika glad..Nytt att läsa
o nya kläder titta på..Är faktiskt glad min mamma läser dom o inte hemmets journal eller dam tidning o vad nu alla tant tidningar heter =)..Mamma e chic så att säga, hon kommer nog aldrig bli tant tror ja eller hamna i det facket..Så min kväll e räddad..O dom som säger dom inte läser skavllerbytta ljuger ;) för så fort de ligger en sådan tidning så säger dom- ALDRIG ja skulle läsa en sådan o helt plötsligt börjar dom BLÄDDRA för fullt =) Alltid kul se folk göra bort sig i rimliga mängder då vill säga, tro inte på allt du hör eller ser så att säga...Så nu ska ja slänga mig i soffan titta på halv åtta hos mig o sen blir de mammas pojkar ännu mera SKVALLER så att säga ;)!!
TA DET MED EN NYPA SALT..

PÖSSPÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0