Saknar


Puhh har en sådan kväll då ja saknar allt o alla..Saknar min gubbe,mamma pappa o bröder. Endast hundarna o ja här hemma..Vet i katten vad de e me mig, sambon jobbar varit borta några timmar saknar han redan =)..Plus träffade mamma o pappa i går saknar dom me..För inte tala om mina bröder som man ser allt för sällan, bor ju fasen i samma stad som lillebror..Värre me store bror han far o flyger överallt, Sverige o utomlands jobbar jämnt gör han..OM han inte är ute o seglar då vill säga, han ska ta sig till Karibien med sin segel båt .Han har nu tagit sig till Frankrike, man är inte bara LITE avundsjuk hihiih..Han är i af hemma några dagar nu så hoppas man hinner se han.. Vill i af ge massa kärlek till min familj..O e inte min storbror blixter söt på kortet när han var ung me sina brillor =)!?!
Älskar min familj så mycket, vore inget utan er ni som ger mig styrka!

PÖss Pöss

Kommentarer
Postat av: Emmelist

hgehe ja jag har varit så bakis de senaste gångerna jag festat så jag avstår helst. har festat en lördag på typ 10 helger nu senaste tiden. så känner mig stolt :D

2009-12-07 @ 23:11:13
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0