Ont i hjärtat!!


Alltså far åt Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip vad jag är arg. Hela jäkla bloggen lades ner me allt man gjort, så nu får man börja om på nytt. Låg o skrek inne i sängen när ja tryckte på knappen, slet i håret o bad killen hålla käft när han igentligen bara undra vad som skett =). O inte så bra ens fråga mig när jag är på det humöret, är väldigt sällan arg O nu kom nog aggresiviteten för flera år. Hade bakat tårta tills i mon o den fick bara stå där, så får väl göra ny i mon =).. Satt med både det ena o andra hjälp programmen ..Kom fasen inte på hur jag skulle göra när jag e så arg, o inte kan ja fråga om hjälp, NEJ de ska ja klara sig, kallas idiot kanske =).. RÄKNA TILL 10 vad fan e de då, spotta o fräsa till 10 snarare..Ohh blir galen men ska nog inte försöka mera i dag för då hamnar datorn nere i snön .. Så nu ska ja försöka andas lugnt o INTE tänka på BLOGGEN ;) PössPöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0