Kläd bekymmer


Blir galen så här på morgonen vet inte vilen stil ja ska ha i dag..Lite rockigt eller lite mjukare stil..Fast nu när ja tänker efter så speglar detta precis hur ja e, ja ja väldigt velig person men var inte det de handlade om =)..Menade rockig o lite mjuk haha de lät ju, men kläder speglar väl hur en person är eller hur ?..Visst älskar ja klä upp mig ha klänning o linne bla bla, men även åt de rockiga hållet..TYcker de e sjukt snyggt om man blandar stilar me..Men även ja kan vara normal o söt en dag =)..Men vad fan e normal då, VAR DIG SJ säger ja bara, såtrivs man bäst..Man är ju inte sig sj eller känner sig bekväm om man lägger på en fasad o fösöker vara någon annan..Men e ju sjukt kul att klä ut sig, MER MASKERAD ÅT FOLKET =)..
I dag i af så ska ja i väg på bandy, JA jag skrev bandy e faktiskt skit kul..Stämmningen e på topp alla glada, de luktar glögg o grillad korv..Killarna kommer me den lilla bruna portföljen me massa dricka i plunta m.m. Ja har då ingen sådan väska, så får väl bli brun HAVRE-PÅSE (handväska) =).
Vi ska träffas nu vid 12 på en pub ta några öl innan 1 eller 15 hihihi ne då får högst bli 2 gför mig, bara älskar stämmningen som är där SJUNG O VA GLAD!.
Så nu ska ja hoppa in i duschen fixa mig o sen FÖRSÖKA bestämma mig för kläderna, men känner ja mig rätt så hinner ja byta bådeen o två ggr..Enligt mamma var ja visst sådan redan när ja var liten =)..Sen träffa tjej kompisen o bussen in till stan sen blir de skeep o hoj land-krabba!!
Hoppas alla får en woolig lördag

PössPöss

Kommentarer
Postat av: Emmelist

men varför ställde du in då? konserter är alltid kul! :D

2009-12-05 @ 10:50:08
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

rockigt är det bästa!

2009-12-06 @ 07:34:13
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Gisela

sv: Japp:) det är gott. ska nog göra det någon dag.

2009-12-07 @ 12:54:51
URL: http://swegizmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0