Grattis Pappa

Idag fyller min älskade pappa 60 så grattis grattis, love you. Ringde han nyss o dom var på väg till en liten ö för att fira han gå på äventyr. 20 grader varmt så härligt alltså, satt i skjorta o shorts på båten mmmmm..I dag ska vi åka hem till lägenheten packa o packa för ja har inte gjort det innan hihi e som ja e..Blir tapetsera nu på e.m också fasen känns som inget blir färdigt, o känner bara stress inför alt. Funderar på om man kanske skulle ha uppestittar kväll i dag, om man pallar de då =)..Känns som ja kommer vinna i dag..Men är de något man erkänner igentligen att man ska spela bingo haha, har ja nog inte gjort sen ja var liten o spelade me lillebror..Vann en gång då o skulle ringa men blev så glad o nervös så slängde telefonen på bror min o då var de kört :). Ne nu ska ja släppa ut mina troll på en promenad PössPöss

Kommentarer
Postat av: Emmelist

tack gumman. och detsamma till dig :D

2009-12-23 @ 11:15:09
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: simone

Så mysigt, födelsedag OCH jul mycket firande för er förstår jag :D

2009-12-23 @ 12:14:53
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0