Bra eller anus, jag är bakis.

Puhh så bakis jag är i dag..Tur kille passar upp på en =) Så i dag ska jag bara vara, ska dock ut på middag hos mina föräldrar orka laga mat i dag..Skräp mat är ju det ultimata en bakis dag som denna annars..Hade i af trevligt det ja minns =P.. I går fick ja nya söta strumpor med av mamsen så dom "springer" man runt med här hemma..Fick jul kulor också så dom har ja satt upp provisoriskt i fönstret.. Tänt massa ljus här hemma med, luktar så gott dom från Ikea..Satte i ett i min guldfisk skål..Så där är det ingen fisk i af,Tycker faktisk synd om fiskar som får vara i sådana små skålar. Skepp o hoj nu ska jag lägga mig igen o tycka synd om mig sj =) PÖss  Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0